Fredagen 8/12-06

Var hos husdoktorn o kollade upp om jag haft kikhosta, tog näsprov. Ronja har haft kikhosta nu i höst och det är en anmälningspliktig sjukdom o jag har haft en hemsk hosta.

     

Sov under dagen, gjorde mig iordning för att åka in till stan.

Ska ut med arbetsplatsombuden ikväll. Först på danskurs i salsa på La Isla, sedan äta mat på Copperfield och efter det tillbaks till La Isla och dansa

    

 Danskursen var jättekul, jag har gått salsakurs förut, men det var i början på 90

talet. Lärde mig även merenge, cha cha cha mm då.

    

Sedan vidare till Copperfield, jättegod mat. Jag tog kött.

    

Maria kom förbi medan vi var kvar där, hon skulle med till La Isla.

    

Dansade o hade kul. Marias kompis kom förbi sedan åkte vi till Patricia.

Var kvar där tills de stängde, tog nattbussen hem.

Berömde busschauffören för att han körde så lugnt o bra. Han blev jättelycklig…..

Hade fruktansvärt ont i fötterna men inte så konstigt, salsakursen började redan halv sex. Högklade skor o dansat hur många timmar som helst ger mig onda fötter.

   

Jennie var vaken när jag kom hem, låg o pratade med Jennie ett tag. Sedan ringde Maria för att kolla så att jag kom hem ordentligt. Pratade till kl sju.

    

Tittade på ngt inspelat innan jag somnade.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback