Kylskåpspoesi

Bim hade en bild på sitt kylskåp 8/11. Hon utmanar andra att sätta in bild på sitt kylskåp.
Så här kommer en bild  på mitt kylskåp





Kylskåpspoesi



För några år sedan hade jag kylskåpet täckt av magneter alla möjliga o omöjliga modeller.



Men de senaste åren har jag nästan bara haft kylskåpspoesi på kylskåpsdörren. Skåpet ovanför har haft de magneter som jag ville spara, resten gjorde jag mig av med..



Just nu så är det fullt av vykort, från alla länder som Jennie har besökt de senaste åren. Har också ett kort ifrån Helen -när de var i Gambia - som sitter på frysdörren.




Har också fått magneter av Jennie från de flesta länder hon har varit i. Så nu samlar jag på magneter igen men från olika länder.




Detta var min första bild jag la in...kommer säkert bli fler*ler*



Jag utmanar min syster Maria att lägga in sin kylskåpsdörr.

Kommentarer
Postat av: Bim

Jättekul att du har börjat lägga in fotografier! Jag hoppas på att du tycker att det är kul, så du lägger in fotografier ofta. Det är mycket, mycket roligare att läsa bloggar som har fotografier också.

Många vykort du har fått av Jennie! ;-)

Postat av: finkan

--Bim--det var inte svårt alls att lägga in kort..Har dragit på det i flera veckor, ända sedan jag såg ditt kylskåp.
Skrev till en rad nyss på bloggen. Har ett vykort uppe som inte är från Jennie också.
Du kommer säkert få se fler foton*ler*

2006-12-03 @ 21:55:21
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback