Måndagen 4/12-06

Jennie drog till stan och sedan ska hon jobba.

    




Satt i telefon med Maria en stund sedan la jag mig i ett bad.

Gjorde mig i ordning o hämtade upp Maria o åkte till Lidl en sväng. Tog bilen dit fast det är så nära för jag skulle köpa glögg som de har billigt fom idag. Den är jättegod. Köpte 12 flaskor och lite annat.

Maria hade med sig Torsten (hennes dramaten). Funderar på att köpa en jag med. Skönt att slippa bära en massa, får så ont i händerna av att bära tungt.

     





Tittade klart på en film som jag började titta på inatt. Backflash heter den och var helt ok.

   



Satte Prison Brake på inspelning.






Lägger in bilder från när Jennie o jag var på Pappagallo och åt 17/11-06 Bilderna är lite mörka, hade inte blixten på på mobilen 


 Jag 
Jag


112354-7


Sjötungan som jag åt

Jennie


Jennie

Jennie´s mat



Jennie tog Entrecote




(Bim, det är jättekul med foton...)





Satt på balkongen o njöt av en cappuchino medan jag pratade i telefon med en kollega. Sedan var det dags att åka iväg till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Bim

Hihihi! Ja, visst är det! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback