Onsdagen 27/12-06

Tittade på film o somnade om en stund på fm, så skönt.

  

Per ringde, han o Nancy ska komma över med en cykel som Jennie ska få.

  

Fortsatte gå igenom band.

   

Johan kom hit en liten stund innan han åkte för att hämta Christine från jobbet.

  

Strax efter Johan åkt så kom Per o Nancy o lämna en cykel som Jennie fick. En fin 12-växlars cykel.

De var kvar o fikade en stund.

    

Ringde upp Maria o pratade skit en stund.

    

Hade jätteproblem med datorn ikväll. Gjorde ett TP-test och hastigheten var  väldigt väldigt låg. Tror det var 63,2 kb/s. Allt var otroligt segt o MSN gick inte att sätta på.

Ringde Comhem, pratade med en tjej där som försökte hjälpa mig. Blev bättre men inte bra. Har även haft problem med att det knappt har hörts vad jag sagt när jag pratat i telefon. Det blev också lite bättre…

Hon ska ringa upp mig på em imorgon o försöka hjälpa mig ordentligt då. Ngt knas är det iallafall…

   

Ringde Maria o beklagade mig över Comhem. Hon har också haft problem med segt Internet. Fast hennes problem har varit ett tag.

    

Jag som hade tänkt lägga in foton o så ikväll – typiskt.

Nu sitter jag o väntar på att kunna åka för att hämta Jennie. Hon slutar inte förrän två inatt. Men nu är jag för trött för att hålla på med datorn mer idag.

  

God natt!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback