Torsdagen 21/12-06

När jag vaknade så var Jennie vaken o hemma… Har ju knappt träffat henne de senaste dagarna när hon jobbat på dubbla ställen sedan i måndags… förutom när jag hämtade henne från jobbet i måndags. Men då la hon sig nästan direkt när hon kom hem.

 

  Så vi låg o pratade en massa sedan så upptäckte hon att hon måste med t-banan som skulle gå om tio minuter så jag sa att jag kunde skjutsa henne.

Åkte förbi C , Jennie skulle hämta ut sin julklapp som hon beställt. Det är en ny mobil, en liten vit och enkel modell. Kommer inte ihåg märket.

Ringde till pappa medan hon var inne o hämtade paketet. Han hade hämtat upp Maria i Högdalen o var nästan hos mig. Körde till min parkering o där så kollade pappa min pluspole på batteriet, som sitter lös. Han kunde sätta fast den lite bättre men inte riktigt bra, han ska fixa det någon annan dag – ev på lördag.

Sedan så körde jag Jennie till jobbet, hon kom i tid..*ler*

       

Sedan blev det bara en massa ringande o letande på nätet efter en sak som jag är ute efter. Kan inte skriva vad, här o nu…hihi.

      

Eftersom mitt nr fortfarande inte är porterat så är det så tyst o skönt, ingen som ringer. Men Maria, ma o pa o en jobbarkompis har det - såklart…. Och  Maria pratar jag ju med dygnet runt haha. Men om någon vill något så har jag ju mobil som jag kan nås på, eller via mail..

Tänkte skicka mail eller sms till de som inte har dator om comhem-numret men struntar i det.

Förhoppningsvis så blir det porterat snart.

     

Gjorde mig i ordning för att åka till jobbet.

Bara inatt sedan är jag långledig… Förra långledigheten så hade jag ett extra pass o en dags kurs. Så det kändes knappt av. Den blev så uppspjälkad.

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback