Torsdagen 7/12-06

Sov hela dagen.

    

Gjorde mig i ordning för att åka till jobbet redan vid halv sju. Var in på Vivo en sväng innan sedan plockade jag upp fibromorsan för hon skulle också med på mötet.

    

Vi hade Apt-möte för oss på natten 19,00.

     

På hemvägen så började det regna. Åkte in på OK för att köpa nya vindrutetorkare för jag såg nästan ingenting. Men de hade inte någon som passade min bil.

     

Pratade med syrran, plockade upp henne o åkte till Statoil, där hade de en som passade. Fick hjälp av tjejen på Statoil att sätta dit de.

Men det var ju inget svårt, det var ju bara att sätta dit de*ler*. Blev som natt o dag….såg jättebra.

    

Maria o jag åkte till McDonalds, åt där. Mums, vad gott det var. Hämtade upp Jennie när hon slutade.

    

Jennie o jag kollade lite på film o pratade halva natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback