Fredagen 10/11-06

Tittade på ”The perfect man” inatt. Men jag somnade ifrån den. Jennie gick o la sig vid halv fem. Jag vaknade med ett ryck av ett tryck över bröstet kvart över sex. Mycket läskigt men det var bägge katterna som var sovande på bröstet.

Gick o la mig efter att jag ringt o väckt Maria tjugo i sju.

   

Gick upp vid tolv, plockade ihop tvätt och sedan gick Jennie o jag ner till tvättstugan. Efter att ha stoppat i tvätten så gick Mia o jag hem till mig o drack kaffe.

  

Jennie ska ha tjejkväll.

  

Gick hem till Fibromorsan och fikade, satt där i några timmar på kvällen. När jag kom hem så satt tjejerna o spelade spel.

  

Satt i telefon med Maria.

Kollade på film jag spelat in.

La mig o läste innan jag somnade

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback