Lördagen 25/11-06

Pratade med Johan i telefon. Han har kört runt överallt i Södertälje o börjar hitta ganska bra där nu.

    

Ringde o prata med ma o pa, pratade medans jag hade lite blomskötsel.. Allt bra med de.

   

Maria ringde, de skulle iväg på fest ikväll.

   

Jag ringde till Anita o prata bort en bra stund medan jag njöt av en Cappuchino på balkongen. Regnet bara öste ner…skönt med inglasad balkong.

   

Jennie åkte iväg på bio o sedan skulle hon äta ute med kompisar.

    

Tittade på en charmig film som hette Sanningen om katter och hundar

    

Jag tittade klart på avsnittet av Mäklarna som jag somnade ifrån häromdagen.

    

Fibromorsan ringde o pratade en stund innan hon skulle iväg till jobbet. Hon jobbar istället för mig den här helgen.

    

Jennie o Anna kom o hade köpt med sig pizza från pizzakiosken. Vi poppade popcorn och så började de titta på Scary Movie 3 med mig innan de åkte in  till stan.

   

Sedan tittade jag på de två sista avsnitten av Poliser. Det var en väldigt bra serie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback