Måndagen 27/11-06

Pratade med pappa i telefon. Han har hittat en bil till mig. En Daewoo Nubira 98:a för bara 29000.

Jag har fortfarande pappas bil o Johan har min sedan den blev klar i torsdags. Så nu kommer Johan få ta över den. Och har han tur o är rädd om den så håller den ett tag till. Men jag behöver en annan bil.....

Pappas bil är så underbar….skulle vilja ha en sådan, eller ännu hellre en A4:a,  men de är så dyra....

  

Var med Maria o Ronja ner till Lidl. Maria köpte en hallmöbel. Och den var väldigt tung så det hade varit omöjligt för henne att få hem den utan bil*ler*

 

 

 



Hämtade Jennie från jobbet, sedan så tittade vi på dagens Prison Break som jag spelat in tidigare på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback