Onsdagen 1/11-06

Ringde till Niko, han har inte kollat upp ännu vad kopplingsbytet på min bil kan kosta.

  

Var iväg på introduktion för arbetplatsombud idag 13-16. Det var intressant och bra. Två kassar full med information med mig hem.

Ringde upp Johan, han hade ringt mig. De har varit och tittat på en lägenhet idag i Södertälje. Och de fick den, så nu ska de flytta till Södertälje. Pratade bara en kort sväng med honom. Ska prata mer med honom ikväll.

  

Mötte Maria på T-centralen, gjorde sällskap på t-banan hem. Var in på Vivo en snabb sväng och när vi kom ut därifrån så vräkte snön ner.

Tur att jag åkte kommunalt idag för pappa har inga vinterdäck på bilen. Han har beställt nya däck men vet inte när de kommer.

Följde med Maria till dagis för att hämta Tindra. Sedan så hämtade Maria Ronja från fritids.

Gjorde sällskap med de tills vi skulle åt olika håll.

Jennie hade åkt till jobbet när jag kom hem.

  

Fibromorsan ringde, pratade med henne en stund.

  

Ringde till mamma, pratade en stund. Berättade om introduktionen idag och att Johan ska flytta till Södertälje.

  

Johan ringde, flytten blir nästa helg.

  

Pratade med Maria.

  

Ringde till Jennie på jobbet, berättade att bussarna o t-banan inte går pga halka.

Frågade grannen om hjälp med att hämta henne. Det var riktigt snorhalt ute. Men vi kom både dit o hem*ler* Det låg bilar i dikena efter vägen och på vägrenen hade folk ställt sina bilar när de inte kunde ta sig framåt.

  

Tittade lite på inspelade band innan jag somnade.

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback