Söndagen 12/11-06

Nu har Maria lagt in en lista. Jag utmanade henne förut då jag blev utmanad av Bim.

Maria hittade ett fel på min lista hade skrivit samma sak 2 ggr om ställen där jag känner mig bekväm, det skulle stå ”i soffan”på den ena istället för ”i sängen”. Hihi.

    

Ringde barnens farmor och sa att Je o Jo tyvärr inte kan följa med hem till Anna imorgon.

    

Anna(barnens faster) ringde strax efter. Hon pratade med sin mamma precis innan och fick höra att Johan flyttade igår.

Berättade för henne att de tyvärr inte kan komma imorgon.

    

Jennie gjorde en Pumpkin Pie, det var meningen att den skulle gjorts i fredags, då Jennie hade kompisar här.

Bjöd hit Maria på paj. Jennie åkte iväg för att jobba kväll och hann tyvärr inte smaka på sin paj. Maria kom hit strax efter Jennie åkt. Maria hade köpt med sig grädde till pajen.

    

Pappa ringde o ville ha skjuts från Huddinge till Ekerö imorgon bitti (kl5 ). Kunde inte säja nej, för jag har ju hans ena bil.

Så det blir inte mkt till sömn. Har tänkt hämta Jennie när hon slutar inatt. Så det blir till att sova någon timma och sedan upp för att skjutsa pappa. Om jag nu kommer kunna sova alls inatt.

Och så vill Anna (barnens faster) att jag ska komma hem till de imorgon på dagen, för hennes bror m fru kommer från Finland till Sverige över dagen. Barnens farmor ska också dit.

   

Ringde upp Anita, pratade ett tag. Maria och Anita vill att jag ska ha fest nu när jag fyller 40 men varken vill eller har råd till det. Men som Maria sa, de som vill ha alkohol kan ju faktiskt ta med sig egen. HMM, vi får väl se vad som händer. Det får bli till helgen i sådana fall.

På tisdag kommer familjen hit. Mamma fyller 63 på samma dag.

    

Skrev lite med Christine på MSN, de har fått igång bredbandet redan.

Däremot hade de bara 1:an, 2:an och 4:an på tv´n.

De har också fått hemnummer idag. Så jag ringde upp de och det hördes bra. Allt var bra med de, de höll på o fixade o donade. De hade fått upp gardinerna redan.

 

 

La mig i ett skumbad.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback