Söndagen 5/11-06

Klippte luggen innan jag åkte till jobbet igår, den var nedanför ögonen. Tyckte jag klippte mig alldeles nyss.

  

Fick sms från Maria när jag var på jobbet. Nu har de nya kanalerna kommit igång.

  

Ställde videon i v-rummet på inspelning av Hemliga armen, reprisen av gårdagens avsnitt..

  

Tittade på Bringing down the house när jag kom imorse. Den var rolig.

  

Ställde klockan på två, låg o drog mig till halv tre.

Åkte iväg och träffade pappa, Per o Nancy kl 3 i Trånkan för att byta däck. Det gick bra med däckbytena.

Tyckte att det var kallare ute nu än det var inatt när jag jobbade fast termometern visade samma som då

  

Johan ringde för att höra om morfar kunde hjälpa till med flytten nästa helg.

Så jag ringde pappa och hörde och vad han vet nu så kan han det. Han ska sätta på vinterdäck på släpet någon dag nu i veckan så det är klart.

Han tyckte inte det var någon ide att köra över det de har här till Farsta strand först utan det är bara att lassa på det de har där och sedan åka hit o hämta resten.

Ringde upp Johan sedan. Chtistine har lite grejer hos sin mamma också. Får se när o hur vi ska ta de, men det är väl lika bra att åka dit efter vi har lassat här o ta det på samma gång, tycker jag.

  

Spännande för de med egen lägenhet, de har ju bott i Christines pappas lägenhet nu sedan i augusti. Och den i Södertälje är ett förstahandskontrakt. Kul för de J

  

Fibromorsan ringde, pratade en stund sedan kom hon över på en fika.

  

Iväg till ännu en natt på jobbet.

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback