Torsdagen 2/11-06

Läste ut ”Lutherska badet” av Unni Drougge.

  

Ringde till Niko, han hade inte hunnit kolla upp vad han ska ta ännu, men kanske femtusen sa han…. Han har fullt upp just nu och nästa vecka.

 

Jennie åkte iväg på en arbetsintervju.

Den hade gått bra, fast jobbet skulle krocka med hennes andra jobb då det här var kvällar o helger också. Hon ska tänka tills på måndag om hon vill ha det eller inte. Det kan bli en heltidstjänst så småningom , sa de.

Jag sa till henne att om hon inte vill ha det så kan hon fråga om de behöver timmisar, och jobba ibland.

 

 

Har fått tillbaks huvudvärken som jag hade flera dagar i rad förra veckan. Jobbigt, den försvinner inte ens med tabletter.

  

Cattis ringde, fortfarande väldigt halt ute.

  

Johan ringde, han var på hemväg från jobbet. Allt var bra, flytten går nästa helg.

  

Jennie åkte iväg till jobbet, ska ev hämta henne inatt..

  

Pratade med Maria, det tog lång tid att komma fram imorse för bussar och tåg var försenade.

  

Tittade på Swordfish med Johan travolta. Den var ok.

 

Johan ringde och ville ha skjuts tillbaks till jobbet då han glömt sina nycklar där.

 

Ringde till pappa, han ska ringa imorgon och kolla om däcken han beställt har kommit, men han sa att det inte var så halt efter vägarna nu. Så det var ingen fara att åka iväg med Johan till Tyresö.

 

Hämta Johan till Tyresö och till Farsta Strand o hem igen. Det var inte så farligt halt ute. Men det stod fortfarande bilar lite överallt efter vägarna och vi såg några i diket också. Johan gick in på Jennie´s jobb på hemvägen men hon hade visst rast så han träffade inte henne.

  

Ringde till Maria, pratade med Ronja några minuter. Maria höll på att baka scones.

  

La mig i ett skumbad när jag kom hem. Spelade in Medium.

  

Har fortfarande huvudvärk, la mig för att vila bort den ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback