Torsdagen 9/11-06

Började läsa i en ny bok innan jag somnade, ”Sista jouren” av Karin Wahlberg.

   

Ställde klockan på halv elva men vaknade en timme innan. Skönt! Det är bättre att vakna innan klockan ringer för då har man fått den sömn man behöver.

   

Drog iväg ca 11.20, ska vara på arbetsmiljöutbildning på Bromma Stadsdelsförvaltning mellan 12-16 idag. Den var mycket givande.

   

Pratade med Johan, han ville kolla om morfar kunde hjälpa till med flytten på lördag. Fast han ska inte hjälpa till lyfta för han hade en hjärtinfarkt i slutet på förra sommaren. Men hans bil + släp behövs. Sa till Johan att ringa morfar själv -för jag var upptagen – och det gjorde han.

   

När jag kom hem hade Jennie åkt iväg till jobbet.

   

Ringde till ma o pa, pratade med bägge.

Pappa sa att han sagt till Johan att han kan på lördag fm, och att de bestämt tid.

Pappa o en kompis till honom ska fixa min bil, nästa vecka eller så. Men som jag sa till pappa så gör det inget om det dröjer för hans bil är så skön att köra*ler*.

La in räkningar åt pappa när vi ändå satt i telefon, så nu är det gjort för resten av månaden.

  

Ringde till Per o sa att han inte behövdes på lördag men om det skulle ändras så var det bara att ringa, sa han.

   

Tittade på ”Ripley´s game” en film jag spelade in för fler veckor sedan, mkt bra film. Jag är säker på att Jennie kommer gilla den också.

   

Cattis ringde, pratade ett tag.

   

Pratade med Maria. Jennie kom hem och ville ha telefonen så Maria o jag fortsatte på mobilen istället.

  

Jennie o jag tittade på medium som jag spelade in tidigare ikväll.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback