Lördagen 21/10-06

Jag ska få låna pappas bil, så jag åkte hem till ma o pa. Det slirade en hel del, men sista lilla uppförsbacken hem till de var värst fick köra på ettan till övriga trafikanters uppenbara missnöje. Haha

 

Åt middag o fikade innan det var dags att åka hemåt. Pappa har en Audi A6, helt underbar bil och så fin.

Var tvungen att åka förbi hemma och byta till gympaskor och ta min jobbväska där jag har bok, frukt, varma koppen o sportbröd som jag tar med till jobbet.

 
 

Träffade på fibromorsan på jobbet, hon var inne o jobbade kväll.

  

Fick låna två st grafikkort av kollegans man som jag ska testa om ngt av de passar o fungerar.

 

Skjutsade hem kollegan till söder på morgonen. Tittade på The Commander som jag spelade in i fredags innan jag somnade

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback