Måndagen 30/10-06

Högsta chefen ringde 10,30 imorse på ett av mina gamla mobilnummer. Hon sitter o går igenom samtalslistorna för mobilerna på jobbet, o ringer runt till alla nummer som inte finns på Internet. Och mitt nummer fanns med. Hon tycker inte att man ska ringa mitt inatten och det kan jag ju hålla med om. Men att mitt nr ringdes handlade om att den som var skyddsombud förut inte ville vara det längre. Och det samtalet ringdes halv tolv.

Men jag anser att vi ska kunna ringa varandra ifall det handlar om jobbet. För ibland är det väldigt bristfällig information eller ngt annat som vi måste prata om. Och då ska man inte behöva använda sin egen mobil.

  

Hade ställt klockan på 11 och gick inte upp förräns dess, låg o drog mig efter The top dog´s samtal.

 

Ringde Niko angående vilken olja jag ska ha i pappas bil, ska vara halvsyntetisk olja.

  

Åt frukost, duschade och gjorde mig iordning.

Maria ringde, pratade några minuter.

  

Var iväg på möte på jobbet med en representant för arbetsmiljöverket, chefer, en av samordnarna, en som jobbar dag och så två av fyra skyddsombud(jag). Från 13,00-15,30 Det gick bra och var väldigt intressant.

  

Ringde pappa på vägen till bilen från mötet, han tar med sig olja imorgon.

Jag trodde att det skulle vara lätt att hitta p-plats på dagen i Traneberg men det var det inte. När man kommer på kvällen får man ibland åka två varv runt innan man hittar parkering.

För ca 1 månad sedan tog de bort att vi på natten får stå inne i garaget. Mycket dåligt….och irriterande.

  

Ringde upp fibromorsan när jag kom hem. Pratade ca 1 h.

  

Åt mat och sedan gjorde jag nytt körschema.

  

Kopierade Jennie´s jobbschema så jag vet när hon jobbar nästa månad. Sedan markerade jag de pass som jag jobbar, så vi vet *ler*

  

Ringde till Maria och pratade en stund.

   

La mig och vilade en stund innan det var dags att åka till jobbet.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback