Onsdagen 11/10-06

Åkte inte från jobbet förrän tjugo över åtta. Tittade på Desperate Housewives, pratade lite med fibromorsan i telefon.

Somnade inte förrän runt elva.

 

Vaknade vid tre, när Jennie´s kompis kom. Låg kvar i sängen ca 1,5 timme till.

 

Mia ringde, Rickard hennes son klarade körkortet idag.

 

Jennie och Anna åkte iväg på bio.

 

Pratade med Johan i telefon, sedan med Maria. Telefonen har inte kommit idag, så då borde den komma imorgon.

 

Pappa ringde, dags att betala räkningar… Jag hjälper pappa att betala hans firmas räkningar över datorn. Han har en dator men med vanligt modem o det enda han gör på datorn är att spela Snood o kortspel. Men han skulle kunna om han ville, det är jag säker på.

 

Sedan så plockade jag upp Maria o åkte till Johan. Han fick köra ut till Tyresö. Han skulle lämna in anställningsbevis till jobbet senast 21.00. Han var tvungen att ha min underskrift för att han är under 18.

Han var så trött, stackarn. Han hade gått upp 04,20 och åkt iväg 04,35 imorse. Han arbetar också med att bygga tält. Idag hade han varit ute i Waxholm och kom inte hem förrän halv åtta på kvällen. På vägen hem därifrån hade de ringt från jobbet i Tyresö o sagt att han  måste komma in med anställningspapperet ikväll. Så jag var snäll o skjutsade honom. Han kom in med det ca fem i nio*ler*

 

Sedan hem med Johan till sig o jag hem, drack en Cappuchino med syrran på balkongen och iväg till jobbet, släppte av Maria på vägen.

 

 PUH, det var en lite stressad kväll.

 

Maria fick med sig mitt gamla trådlösa tangentbord o mus som jag inte har någon användning för. Hoppas att tangentbordet fungerar.


Kommentarer
Postat av: Bim

Vad jobbar Johan med när han bygger tält!?

Postat av: finkan

--bim-- han bygger tälten, det är stora tält som de ställer upp. Ibland står tälten kvar ett tag ibland rivs de dagen efter. Det är sådana tält som de har bla på marknader.

2006-10-18 @ 00:51:42
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback