Söndagen 29/10-06

Tittade på två filmer på fm, ”Batman forever” och ”Coming soon”, de var helt ok.

 

Jennie åkte iväg för att jobba.

 

Pratade med Maria i telefon, hon hade pratat med mamma och hon och pappa ska inte med till Kungens kurva för hon hade ont i ryggen så vi  får åka ensamma.

 

Ringde till pappa, han tyckte också det var konstigt att bensinmätaren började lysa och inte slocknade efter jag tankat. Ska hålla koll på hur mycket jag tankar i, sa han.

 

 

Duschade och gjorde mig iordning för att åka iväg med Maria. Tindra fyller 3 år på tisdag, ska köpa något till henne. Har ingen som helst koll på leksaker numera. Funderar på att köpa en doktorsväska till henne. Det brukar gå hem…

  

Var in på Toy´s R Us, köpte lite småsaker bla ett par rosa tofflor med Care Bear på till Tindra.

Var in på Rusta också, köpte Flex schampo. Helt underbar doft. Ett favoritschampo som jag använde redan på 80-talet, som jag inte sett på flera år. Jättepopulärt, alla vi tonårstjejer använde det eller Jane Hellen.

  

Det var oljelampan som lös i pappas bil, hihi, borde jag fattat. Kollade oljan och det var väldigt lite olja i den. Måste fylla på. Ska ta reda på vilken olja det ska vara. Pappa tyckte jag ska åka förbi Niko så han får fylla på.

Var in på Vivo en sväng.

  

Pratade med fibromorsan , då ringde Johan på¨mobilen, allt var bra.

  

Jennie kom hem på kvällen, åt middag tillsammans.

 

Tittade på The Commander som jag spelade in i fredags. Låg sedan o sov på soffan en stund.

 

Pratade med Maria ett tag.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback