Tisdagen 17/10-06

Låg o läste en stund när jag vaknade.

 

Maria o fibromorsan ringde, pratade en stund.

 

Låg i ett skumbad o läste en stund.

 

Jennie o jag var till soprummet, kastade en massa skräp. Jennie åkte till jobbet o jag gick till C för att handla mjölk o cigg. Träffade Maria o Tindra på vägen hem.

 

Pratade i telefon med ma o pa.

 

Ringde Johan, beställde tid på Gillinge åt honom. Det kommer en bekräftelse sedan.

 

Tittade på Desperate Housewives.

 

Läste en stund till i Lasermannen, tänkte hinna läsa ut den idag för jag har en bok till ifrån bibblan och de ska lämnas tilbaks nästa vecka. Har blivit väldigt lite läsning de senaste månaderna, bara en stund innan jag somnar.

 

Cattis kom ner för att titta på ett ljus från Partylite som brinner ojämnt.

 

Pratade en massa i telefon m Maria.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback