Torsdagen 12/10-06

Träffade chefen imorse precis när jag skulle gå från jobbet. Min semester är beviljad. Skönt!

Hade precis pratat med en tjej som jobbar dag och hon fyller trettio i november. Hon har en resa beställd och lämnade in sin semesteransökan för en månad sedan. Hon har inte fått sin semester beviljad ännu. Så jag blev lite orolig, har frågat om det flera ggr senaste .veckorna, brukar vara två veckor efter man lämnat in den som man får besked. Jag lämnade in min sista helgen i augusti.

Vi ska inte till Egypten ,vi tar en sista minuten resa istället. Får se var vi hamnar…spännande.

 

Johan ringde när jag var kvar på jobbet, han hade lite tråkigt för han satt o väntade på de andra som ska bygga tält. Han var tydligen först imorse på plats. Han ska bygga tält idag med.

 

Sov nästan 6 timmar ..skönt, men igår så blev det bara fyra timmars sömn så det behövdes väl.

 

Tittade på en film jag spelat in häromdagen från Hallmark, den var bra ”Blackwater lightship” Angela Lansbury var med.

 

Pratade med Maria, telefonen har kommit, så nu ska hon ladda den o tömma sin andra..så imorgon får jag den…och nytt nr. Hon skulle iväg på föräldramöte.

 

Ringde till Mia o frågade när vi ska ha tvättstugan imorgon. Hon hade bokat till ett.

 

Gick en sväng till C för att köpa cigg.

 

Ska vara långledig efter inatt så jag tänkte hålla mig vaken imorgon så jag kan sova på natten istället. Vända dygnet åt rätt håll.

 

Pratade med mamma i telefon en stund.

 

Fibromorsan kom förbi på en fika.

 

Sedan var det dags att göra mig i ordning o åka till jobbet.

   

Kommentarer
Postat av: Bim

När ska ni åka då?

Postat av: finkan

någon gång nu i november var det tänkt. Men nu har Jennie fått massor med tider på jobbet. 75% i november så vi prata om att åka till våren eller jan-feb istället. Om det inte finns någon jättebillig sista-minuten resa förstås

2006-11-02 @ 16:38:05
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback