Torsdagen 19/10-06

Var vaken hela natten. Läste lite i ”Slyngstads event” av Unni Drougge. Som jag lånat av syrran.

 

 

Pratade med grannen, hon ska åka med rockbåten ikväll…jag är lite avis. Åkte den med Maria, Per(brorsan) och hans tjej Nancy förra året. Då satt vi uppe i baren o pratade med bla Slade till sex på morgonen

 

Jennie kom hem mitt på dagen.

 

Ringde till fibromorsan för att höra hur det gått att jobba kvällar. Hon kom över på en snabbfika innan hon skulle iväg.

 

Jag ringde Johan för att höra om han fått sms från Gillinge om bekräftelse på tid och det hade han.

 

Sedan så satte Jennie o jag igång med att möblera om. Vi flyttade in datahörnan i lilla rummet, så nu är det knökfulllt därinne. Johan o Christine har två byråer och en tv-bänk kvar därinne, två cd-ställ och en herrbetjänt i form av en herre*ler*

Sedan så flyttade vi musikmöbeln dit där datahörnan stod och det lilla pelarbordet till platsen där musikmöbeln stod.

Sydde upp gardinerna som jag köpte för säkert 1,5 -2 månader sedan o satte upp de i v-rummet.

Ser väl bra ut men jag har inte vant mig ännu. Det blev i alla fall väldigt luftigt.

 

Johan ringde på väg hem från jobbet och sa att vi ses imorgon.

 

Maria o jag spelade betapet halva natten, det var väldigt längesedan. Det var jättekul. Och så är det gratis igen. Har för mig att de skulle ta betalt och att det var därför jag slutade….

Var det inte så Bim?

 

Ska se på Medium innan jag lägger mig tänkte jag. Annars få det bli imorgon…

      

Kommentarer
Postat av: Bim

Jag har inte spelat Betapet sen i Juni tror jag. Säg gärna till på MSN nån gång när du vill spela en match! ;-) Jag kommer inte ihåg att det skulle kosta. Ordspel (Nisse) kostar ju däremot, eller det gjorde i alla fall det förut. Jag har inte varit inne där på länge.

Postat av: finkan

--Bim--, lovar att säga till om jag vill spela betapet. Johan säjer också att det var Nisse som skulle kosta pengar men inte betapet

2006-11-02 @ 16:30:57
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback