Lördagen 23/9-06

Gjorde en 100-lista igår, det var jätteroligt men ganska så svårt.

 

Idag har Jennie o jag röjt lite, det blev en sopsäck att kasta. Åhh, om jag ändå kunde ha lite lättare att göra mig av med saker. Det känns mycket bättre att ge bort grejer.

 

 Vi städade inne klädkammaren, det var sådan oordning där så man kunde knappt komma in.

Vi har även fixat inne i Johans rum. Jag har motionscykeln o thaitrainern därinne. Jennies skinnsoffa som stått i källaren förut får stå därinne o ett litet bord framför soffan.

Satte in den nya skrivaren som jag valde till i hempc-paketet som kom för några veckor sedan på Johans databord.

 Har naturligtvis en liten tv o video därinne. Jag har köpt nya krukor till blommorna i fönstret. Har också köpt nya gardiner men de har jag inte satt upp ännu. Så småningom så ska det målas om också, har inte bestämt mig för vilken färg. Just nu så är det ganska mörkt blåa väggar o jag är inte så förtjust i blått.

 

Tror att det blev fem besök på IKEA under september månad, handlade inte för så stora summor varje gång.

 

Jennie skulle träffa en kompis klockan åtta, så vi åkte inte iväg o åt idag. Kände att det skulle bli för stressigt. För då var kl halv sex. Så det får tyvärr bli någon annan dag.

 

Tittade på band som jag spelat in.

 

Gjorde om körschemat. Det är jag som fixar jobbets körschema. Det är det som vi åker efter när vi jobbar. Där står det vem vi ska till, i vilken ordning vi ska åka till de och vad vi ska göra hos de. Gjorde ett nytt i torsdags som jag tog med mig. Men det blev lite ändringar under torsdagen.

Så på måndag jobbar jag nästa gång och som vanligt har det säkert hänt ngt under helgen o på måndagen, så  egentligen är det ingen idé att jag tar med mig nytt på måndagen utan på tisdagen för sedan är jag ledig ons+tor.

Men den här måndagen gör jag det ändå för det verkar som om jag blir ledig tisdag natt för att kunna vara med på planeringsdagen på onsdagen.

 

Jennie o hennes kompis kom vid halv två. Kompisen ska sova över här.

 

Nu är klockan snart två, ska lägga in den här bloggen o lägga mig o fortsätta titta på inspelade band.

     

Kommentarer
Postat av: Bim

Tack för alla dina tretton kommentarer i min blogg som du skrev i natt! Jag blev glatt överraskad! ;-)

Postat av: finkan

oj, blev det så många..haha

2006-09-24 @ 19:50:05
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback