Måndagen 23/4-07

En fd jobbarkompis ringde, pratade ett tag. Hon håller på att utbilda sig till nagelteknolog.

      

Har varit på Previa idag och träffat en beteendevetare. Vi har en massa tjafs på natten.

Så jag kopplade in Previa och nu så hoppas jag att vi kan få till en tillfredställande lösning. För som det är nu och har varit ganska länge är ohållbart, med personal som mår dåligt.

  

Plockade upp Jennie i Alvik när hon slutade jobbet. Trevligt med sällskap i bilen *ler* Fast för Jennies del så kom hon inte hem tidigare än om hon åkt t-bana för det var en massa trafik.

   

Min ?äldsta? barndomskamrat ringde, hon har blivit mormor ( för en vecka sedan). Jättekul!!

     

Gjorde mig i ordning för att åka iväg till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback