Söndagen 22/4-07

 

Ringde till per, han kan hjälpa mig att fixa i ordning i lilla rummet. Hoppas det kan bli av till nästa helg? Ska köpa färg och allt som behövs nästa vecka. Det lutar åt  Latte eller oligrönt, får väl se. Men mest troligt Latte. De har billig färg på Rusta.

 



Hämtade Jennie när hon slutade jobbet, sedan så åkte vi en liten sväng till Willys.

   

Köpte mig en ny baden-baden. Har inte haft någon på flera år. Har en fem-positions-stol, men den är inte lika skön att sitta i. Blev lite fullt på balkongen, så den gamla stolen åker ner i källaren.

    

Tittade på film o slappade resten av kvällen.

   

Somnade tidigt på kvällen, vaknade vid två och stoppade i mig de resterande kalorierna som jag hade kvar. Vilka var väldigt många?.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback