Söndagen 8/4-07

     

Sov åtta timmar, behövde antagligen det eftersom det bara blev två timmars sömn igår. Gick ju inte o la mig när jag hade skjutsat Jennie igår morse.

    

Åkte o hämtade Jennie från jobbet i Alvik sedan hämtade vi upp Johan o Christine i Älvsjö. De fick åka kommunalt dit eftersom Audin inte fungerar.

Vi skulle hem till ma o pa och äta påskmiddag.

    

Vi som var där var; ma o pa, Maria, Ronja och Tindra, Jag , Jennie , Johan och Christine. Per och Nancy.

  Mamma


Pappa och Tindra  

Jättetrevligt o god mat. Kunde inte avstå helt från påskmusten men drack bara 1,5 glas.


Johan, Christine och Jennie


Per och Nancy

Vi syskon; Maria, Per o jag


Cristine, Johan, Ronja och Tindra    



Jennie o jag skjutsade hem Johan o Christine till Södertälje. Vi tog med oss ena katten därifrån. Den ska få bo hos Maria.

     

Släppte av Jennie hemma och så bytte jag till vinterjackan sedan så åkte jag till Maria med Snuttan. Blev kvar hemma hos Maria till ett.


image87   

Snuttan
blev hemmastadd på en gång   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback