Tisdagen 3/4-07

Dags för vägning idag. Egentligen måndagar men jag började ju på en tisdag därför så väger jag mig på tisdagar.

Jag har gått ner 3 kg på 3 veckor. Yippie!!!!!!  

Känner mig genast väldigt smärt o smidig *asg*

     

Fick papper om gemensam utbildningsdag för AO´s i Kista nu i April.

Typiskt nog så ska jag arbeta natten innan o samma natt som den är, så jag får ta ledigt två nätter. Men jag förlorar ingenting i lön på att gå på utbildningar så det är ju bra*ler*

Ska fråga fibromorsan om hon kan arbeta istället för mig de två passen.

  

   

Satt o tittade lite på uppgifter som Jennie har i skolan. Just nu så läser hon bla arbetsmiljökunskap. Mkt intressant o kul. Speciellt eftersom jag vet en hel del om det nu efter alla kurser som jag gått.

     

Gjorde mig i ordning för att åka o jobba.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra gjort med 3 kilo minus på lika många veckor...Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback