Fredagen 3/8-07 - söndagen 5/8-07

Ronja o hennes halvsyster kom hit på fredagen. Hon fick med sig en pappkasse med kläder härifrån. Men det står en IKEA-bag kvar,  fullproppad m kläder som hon inte kunde eller ville ha.


Och så var grannen över på en fika, vi har inte fikat ihop på väldigt länge. Så timmarna flög iväg.



På lördagen så följde Maria med mig till Skärholmen, skulle till bolaget och köpa några cider. Smultron och kösbär som inte fanns på de bolag i närheten hemma.
Innan dess var vi förbi Johan..
se separat inlägg.


När vi kom hem ifrån Johan så färgade jag håret. Och så fixade jag med att förbereda klart inför kvällen.



På em/kvällen så samlades vi på min gård för att grilla o senare äta kräftor. Vi som samlades var tre st grannar, Maria, Johan o Christine, Jennie, Per o Nancy. Senare på kvällen så kom Micke, han hade varit o jobbat





Bild på en igelkotte, den kom helt plötsligt ut ur buskarna och kilade iväg med en väldig fart.


image217

Det var en väldigt lugn kväll, vid elva så hade de flesta brytit upp.



På söndagen så gjorde jag ingenting speciellt. Försökte gallra lite bland böcker som jag vill ha. Har alldeles för lång lista.
Tittade på lite inspelade band på kvällen, Jennie o jag bla med avsnitt av "My name is Earl".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback