Hos Johan, kollade in s-rummet o Lillen

På fredagsnatt så kollade Mara in bolagets sida åt mig (för jag hade stängt ner datorn). Det visade sig att smultron o körsbärs cider bara fanns inne på bolaget i Skärholmen. Så det betydde att jag måste till Skärholmen på lördagen o eftersom Johan bor nära så tänkte jag åka förbi honom i samma veva.


På lördagen så åkte Maria m mig hem till Johan, för jag tänkte titta på deras nya sovrumsmöbler som de köpt. Jättefint, var det. De hade köpt ny garderob och ny säng+ ram och sängbord.



                                        




                                    



Var hos Johan en stund. Sedan så bar det iväg till Skärholmen för cider inhandling till kvällens grillande o kräftätande.

Kommentarer
Postat av: syster yster

hm den där bilden får du ju ta ner :-( ser ju död ut !!!!

2007-08-06 @ 22:38:48
Postat av: finkan

-- syster yster-- Jag tycker du är jättefin..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback