Onsdagen 22/8-07

Jennie o jag städade upp i klk och gick iväg med en massa kassar därifrån till soprummet. Vi hade också en IKEA-kasse med papper, glas, plast, papp mm




Sedan så gick vi ner till källaren med lite saker som skulle in dit.
Och då kom Jennie med den briljanta ideén att vi skulle städa därnere också. Och jag sa ok.
Det är väl lika bra att passa på när man har energi.
Så vi röjde o höll på därnere. Det blev bla en massa kartonger o en skinnfåtölj.
Tog ut allt på baksidan och fyllde bilen o sedan iväg till soprummet på framsidan.




(Tänkte lägga ut bild före o innan men vill inte att ngn ska se röran och allt skit som jag samlat på mig.)  


Vi kände oss väldigt nöjda efteråt. Tog en dusch och sedan iväg med kläder till klädinsamling i Myrängen därefter så gick vi in på Coop extra och kom ut med två kassar mat.
Sedan så åkte vi till C och hämtade ut paket från H&M och från Ellos som har kommit.


Det var jättekul att prova alla kläder, vi hade beställt ganska mkt. Det var rea - upp till 70% när vi beställde
Kunde faktiskt ha allt förutom en lång cardigan som var alldeles för trång, men det var inte så konstigt för den beställde jag i två stl mindre än vad jag har. Beställde i stort sett allt i mindre stl än vad jag har. Förutom en två pack med cardigans.  Men flertalet av kläderna kommer sitta snyggare om -5 kg eller så.
Mkt trevligt!




På kvällen så tänkte vi äta kräftor. Vi gjorde det i förrförra veckan , eller rättare sagt inte..  Läs om det i det här
inlägget.

Den här gången så smakade de som de skulle. Vi hade även räkor, majonnäs, ägg o brännvinsost



    

Mina nya vinröda ljus som jag köpte från IKEA på tisdagen står på pelarbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback