"Spenser privatdetektiv - Bankrånarna" av Robert B.Parker (augusti 07)

    


(Klicka på bilderna så blir de större och ni kan se vad det står)




Den här boken har jag fått av Per och den är skriven 1976.
Jag köpte massor av deckare av den här typen när Per o jag tillbringade sommarloven i Norrland hos mormor några år i rad. Jag var väl 10 -13 ungefär och jag läste många böcker  varje dag. Inte bara den här typen av böcker, utan de köpte man när alla böcker man tagit med sig var slut eller man inte ville läsa mera vita serien eller sigge stark romaner*ler* , som det fanns massor utav hos de som bodde däromkring


Den här boken var ungefär likadan som alla kioskdeckare.  Läsvärda men inte för ofta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback