Torsdagen 23/8-07

På em så åkte Jennie o jag till C och hämtade ut skolböcker från adlibris. De tog väldigt lång tid på sig att komma. Jennie beställde de för 8 dgr sedan. Och hennes kurs började förra onsdagen... men det har gått bra ändå.
Det var alla de böcker som både Jennie o jag behöver inför vårat pluggande i höst.


Därifrån så åkte vi till Högdalen och Expert. Jennie skulle köpa kameran som hon sett ut. Men den var slut så då åkte vi vidare till farsta. Där fanns kameran o hon köpte den.



Sedan gick vi in på mitt favoritställe när det gäller hamburgare; Burger King eller Big Burger som jag kallar det. Där så åt vi middag. MUMS!




En ny cardigan från Ellos har jag på mig (hämtat ut igår)

image274




Jennie´s inköp. Kamera + kameraväska


image275 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback