Torsdagen 2/8-07

Somnade inte direkt när jag kom hem utan jag tittade på Morden i Midsomer först. Läste några sidor i "Kodnamn Odessa" som jag började på igår också.



Plockade o donade lite mot kvällen.


Jennie rensade en massa kläder ur garderoben. Ronjas halvsyster o hon kommer hit imorgon kväll. Halvsyrran är tonåring och väldigt klädintresserad så får se om hon hittar ngt som hon kan eller vill ha.



Gjorde mig iordning för att åka o jobba inatt igen.



Det började regna vid två inatt.  Som tur var vräkte det inte ner utan det var ett fint regn.




Regntungt över hagsätra, på vägen hem på fredag morgon.

image215



Idag var det 15,1 grad på älvsjömässan.



image216



Jag har använt mina ecco-sandaler som jag köpte i tisdags sedan dess och de är jättesköna och jag ångrar verkligen inte det köpet fast de kostade en del.


Hem för att sova...... men innan dess var jag in en sväng på Vivo idag igen. handlade pain riche, till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback