Lördagen 10/2-07

Kan inte se mina kommentarer eller svaren på mina kommentarer i bloggarna.

Det började när jag uppdaterade till den nya explorern, den 23:e januari.

Kontaktade Blogg.se och de rekommenderar att jag använder Firefox. Men det kanske finns ngn inställning som jag inte gjort… Ska kolla upp det.

Fyllde i att jag vill ha aviseringar via mail om kommentarer i min blogg. Skrev kommentar i min egen blogg och jag fick mail om det. Men vet inte om det fungerar när jag kommenterar i andras bloggar eller om andras kommentarer  i min blogg fungerar.

    



Är dunderförkyld, får snyta mig hela tiden.. jobbigt. Känns som hela huvudet är fullt av bomull. Har ingen feber som tur är men är matt o slut.

  Pratade i mobilen m
Maria, hon var på väg till ma o pa. Hade jag inte varit så förkyld så hade jag också åkt dit. 



Fibromorsan kom över m hennes sons gamla grafikkort. Provade det i min dator men det hände ingenting. Kan bero på att vi inte fick loss sladdarna som satt på mitt grafikkort. Vet inte vart de sladdarna går någonstans. Hennes son ska komma över någon dag och titta o se om han kan fixa datorn.

Datorn har stått i ett halvår nu. Har ju min bärbara men det vore kul att få igång den i alla fall.

    



Tittade på Skeleton Key, den var bra.

     



Ska åka o hämta Jennie från jobb 1 kl 2 på natten.




Jag i tvättstugan


Jag i tvättstugan i höstas, Jennie i bakgrunden...          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback