Lördagen 17/2-07 - Onsdagen 21/2-07

Lördagen 17/2-07 – Måndagen 19/2-07

   

Jobbade åt o sov, tittade på lite film också. Huvudvärk till o från.

På måndag morgon direkt efter jobbet så åkte jag o kollegan till City Gross i Bromma. Handlade lite grann, mestadels en massa paket Bravo-juice. Jennie gillar den och de har bra pris på den där.

    





Tisdagen 20/2-07

  

Ska jobba mitt 6:e pass i rad inatt sedan är jag ledig till nästa tisdag.. Åhh, vad det ska bli skönt.

Var på djupvattengympa med Helen i Åkeshov . Var på jobbet 1,5 timme innan jag skulle börja jobba, ingen ide att åka hem för den korta tiden.     





Onsdagen 21/2-07

 

Äntligen ledig… känns som om jag inte gjort ngt annat än jobbat.

Jennie o jag åkte o storhandlade på Willys på kvällen.

Har inte haft ont i huvudet sedan i måndags…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback