Tisdagen 13/2-07 - Onsdagen 14/2-07

Tisdagen 13/2-07

  

Upp tidigt idag med för att gå på dag 2 av 3 på kursen.

Bra, intressant o lärorikt idag med.

  



Var så trött så jag orkade inte åka till djupvattengympan ikväll.

  



Telefon o tv-tittande på kvällen.

   



Hämtade Jennie från jobb 1 kl tolv

    





Onsdagen 14/2-07

 

Försov mig, vaknade 7,40 men kom bara sju minuter försent till kursen.

Det är så svårt att lägga sig i tid. Efter att jag hämtat upp Jennie så borde jag ju ha lagt mig för att sova men då hade jag hunnit pigga på mig så jag somnade inte förrän vid 3-4 och det är ju ohållbart.

Tur att det var sista dagen på kursen idag. Det var en väldigt intressant o lärorik kurs med många o långa diskussioner.

Det värsta var att Fortum hade stängt av värmen i hela kvarteret så vi satt o frös o fick ha jackorna över oss inomhus. Vi klagade på bristen på värme redan i måndags men idag var det fruktansvärt kallt.

  



Träffade Maria inne på Vivo. Följde med Maria hem o låna toan, satt kvar där en stund.

Maria är Buzzador o hade fått smakprov på fruktdrycker från Coca-cola company. Fick med mig två olika smaker hem, som Jennie o jag ska dela på. Sedan så ska vi tala om för Maria vad vi tyckte om de.

   



Telefon o tv-tittande på kvällen.

  



Och sedan så hämtade jag upp Jennie från hennes sista dag på jobb1 kl tolv.

Så nu så ska jag kalla jobb 2 för jobb 1 hädanefter. Och skaffar hon sig ett till jobb får det bli jobb 2*ler*

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback