Torsdagen 22/2-07 Jennie 20 år

Chefen ringde i morse o frågade om jag kunde vara mentor om det nya dokumentationsprogrammet. Jag ska få gå en kurs på 4:a ggr och sedan ska jag lära ut till övriga på jobbet.

Hmm! Vad har jag gett mig in på ? många på mitt jobb vet knappt vad en dator är.

     



Idag var det dags att koppla in den nya digitalboxen. Det var lite bökigt mest för att vi har så stor o tung tv-bänk och hur mkt sladdar som helst där bakom. Vi märkte upp alla sladdar när vi ändå höll på.

Det blev mkt bättre bild på de analoga kanalerna nu än innan, måste ha berott på att vi hade en sorts t-koppling på den förra boxen.

        



Idag fyller Jennie 20 år. Vad tiden går fort....

Ma  o pa, Maria, tindra o Ronja kom över o åt mat o fikade. Johan är sjuk så han och Christine kom inte.

 



Jag hade förberett maten redan igår. Jag gjorde en asiatisk gryta m ris.

Sojafritt åt Ronja såklart annars så fick hon samma mat.

Jennie gjorde både tårta o semlor. Mumsigt!

Jennie fick bla pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback