Fredagen 5/1-07

Satt kvar med chefen o samordnaren på morgonen.

Sedan åkte jag till UPC för att hämta en till telefonsladd. Kom dit nio, och naturligtvis öppnade de inte förrän tio. Men jag väntade och fick min sladd.

Så nu fungerar bägge telefonerna.

 Perfekt, vi kan sitta i telefon samtidigt Jennie o jag.

  


Plockade bort granen, katterna har rivit den i golvet massor av ggr.



Gick o la mig på vid ca halv två på dagen o låg ända till åtta på kvällen. Så skönt, behövde det. Känns som om jag hade jobbat massor av nätter o inte bara två.  

Men nu så är jag ledig i helgen….underbart!

   

Satt o tittade på film o umgicks med Jennie på kvällen. Hon var ledig från bägge jobben idag.

   Maria ringde, pratade en stund m henne innan jag gick o la mig. Så trött fast jag varit vaken bara ca 4-5 h.


Johan 18 år. (Fel datum på fotot. Ska vara 24/10-06)

Johan 18 år


Kommentarer
Postat av: Bim

Du har blivit utmanad! Kolla in min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback