Måndagen 8/1-07

Var fortfarande vaken när Jennie åkte iväg till jobb nr 2 imorse.

   

Berättade att vi hittat ett resmål Maria o jag. Och Jennie har ju varit i Turkiet först på charter o sedan i somras när hon tågluffade. Hon sa att det var jättebra där.

Hann inte prata så mycket för hon hade bråttom iväg.

Hon ska jobba på jobb nr 1 direkt ikväll också.

    

Pappa hade ringt medan jag sov. Ringde upp honom, han ville veta om jag fick tag på bilhandlaren i förra veckan.

Jag ringde upp bilhandlaren o ska återkomma på onsdag, de har inte fått tag på delen ännu. Hmm!

Ringde tillbaks till pa o berätta vad han sa.

   

Pratade med Helen, hon har varit i Turkiet 2 ggr och sa att det är jättebra där och att hon funderar på att åka dit nu i maj.

   

Gick en sväng till C för att köpa cigg. Var förbi Maria och drack en kopp kaffe.

   

Konstigt, så mycket energi jag får på kvällen innan jag ska iväg o jobba när ledigheten är slut.  Skulle vilja hinna både dammsuga, skura o fixa. Men tyvärr så räcker inte tiden till*ler*. Men lite hann jag med i alla fall.

Har varit så trött hela helgen, har sovit o sovit.

     

Gjorde mig i ordning o åkte till jobbet…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback