Onsdagen 10/1-07

Tittade på en film när jag kom hem.

Somnade i soffan, sov ca 1 h innan Johan o Christine dök upp.

De var här i några timmar.

   

Fick tag på bilhandlaren. De hade hittat en ABS-krans som delen hette i Örebro, men den ska fraktas hit så förhoppningsvis så kommer den imorgon. Ska återkomma imorgon.

   

Ringde pappa o berättade vad bilhandlaren sa.

    

Ullis ringde o sa att de kommer o hälsar på mig på fredag, för de har ärende hit. KUL! Hon har inte varit hos mig på flera år.

    

Gick o la mig vid halv fem ungefär, kände att jag klara inte att hålla mig vaken.

   

Vaknade till av att mobilen ringde, det var pappa. Mamma hade ringt mig flera ggr och det var tydligen ngt konstigt meddelande i telefonen när hon ringde. Somnade om.

  

Fick för mig att min hemtelefon inte fungerade över huvudtaget men det gjorde den för jag ringde från min mobil. Meddelandet var röstbrevlådan….

Ringde upp ma o pa vid halv tio. Betalade lite räkningar åt pa.

   

Pratade med Maria i telefonen sedan la jag mig o tittade på film.

Jennie kom hem vid ett från jobb 1. Då tittade vi på en Wallander film som jag spelat in.



Lägger in kort från i midsommar hos Ullis


                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback