Onsdagen 3/1-07

Jennie jobbar både på jobb 1 o jobb 2 idag.

   

Mia ringde, pratade en stund.

   

Pratade även med fibromorsan o pappa. Och Maria såklart.

  

Låg länge i ett skumbad. Så skönt så!

  

Låsen på bilen hade frusit när jag skulle iväg till jobbet. Det var inte det lättaste att komma in i bilen. Massor med låsolja o ändå ville det inte fungera. Till slut kom jag in på häger sida o sedan när jag skulle in på vänster så pajade låset….hmm. Typiskt, alltid är det något.

Men jag behöver inte krångla mig in i bilen utan bara sträcka mig igenom för att trycka på en knapp på vänster dörr och sedan sätta mig som vanligt.

Fibromorsan kom förbi när jag höll på med bilen med en matlåda till mig.

Det var jättegod entrecoté m klyftpotatis.







Lägger in 2 gamla bilder. De togs i Juli 03. Det är sommarbilder från Vegabaren i Länna. Godaste hamburgarna gör de där*ler*.


Johan juli 03


Jenni o jag juli 03   
De togs med min första digitalkamera, en jätteliten sak som inte hade blixt och minnet höll så länge batteriet var fullt. Men den tog ganska bra kort ändå*ler*

Kommentarer
Postat av: Bim

Jag kommer ihåg de där korten! Och den där kameran! Jag hade också en sån! Var inte det ungefär samtidigt i tiden som du, jag, Fibromorsan och Snurran var på Symässan i Sollentuna?

Postat av: finkan

--Bim-- JO, jag kommer ihåg att du också hade sådan kamera. Och du har nog rätt att det var ungefär då som vi var på symässan. Kommer ihåg att jag köpte bebisgarn. Och Tindra fyllde ju 3 i oktober.

2007-01-23 @ 21:31:08
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback