Tisdagen 30/1-07

Kollade på en massa film på fm.

Pratade i fånen m Maria.

  


Tränade lite…

Ca 5 min på motionscykeln.

Ca 8 min fördelat på två omgångar 120+145 steg på thigh-trainern.

Det blev inte så mkt träning, men bättre än ingen träning alls. Och sånsmåningom så orkar jag (förhoppningsvis) mera. Har dålig kondis, men i söndags tog benen slut redan efter 100 steg, så det är en förbättring….

 


Träffade Helen och gick på djupvattengympan i Åkeshov.

Maria följde med o simmade under tiden.

Efter passet var slut så simmade jag 7,5 längd. Kollade aldrig hur lång bassängen är men den är väl antagligen 50 m, men den ser så liten ut.

  


Frukost, lunch o middag idag igen…. Inga överhoppade mål idag.

Har gått ner ett halvt kilo sedan den 27:e, alltså när jag loggade in på Viktklubben första ggn(denna omgång). (27.e på kvällen tills på dagen idag den 30:e) TJOHO!!!!

  


Pillade på datorn o pratade i telefon resten av kvällen.

  


Ska åka o hämta Jennie från jobb 1 inatt.

Motionscykeln + Mysan

Thigh-trainern + Mysan


Mysan är en linslus*ler*. Lite suddigt kort på cykeln men det syns ju iallafall att det är en cykel.

Glömde skriva att jag köpte en 10 kilos säck m kattmat i söndags för 499:- Så nu har katterna mat för lång tid framöver. Ska kolla hur länge en säck räcker... de har räknat ut att det ska kosta 2.30 /katt o dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback