Johan o Christine flyttar 1/7-07

Den 17:e juni var Johan o jag och titta på en lgh i Vårberg som han fått erbjudande om några dagar tidigare.

Med inflyttning 1:a juli.

Det är en skola som är omgjord till lägenheter och lägenheten han fått erbjudande om är en påbyggd våning som inte ens var färdig.

Men Johan o jag gick in ändå och tittade *ler* och det såg ut att bli fina lägenheter

 
         
 


Någon dag senare så åkte Johan o Christine dit och tittade och bestämde sig för att tacka ja och de fick den

     


Så i söndags så flyttade de.

Johan skulle ringa när de åkte ifrån Södertälje men han glömde bort det. Jag ringde klockan tolv och då hade de precis kommit fram till Vårberg. Så de övriga som hjälpte till hann bära in det mesta innan Maria o jag kom dit.

Det var fortfarande byggställningar runt huset och hissen var inte ditsatt ännu. Och förrådet har de inte tillgång till ännu. Men annars var det fint.

Sedan så blev det en tur till Södertälje för att hämta lass två(sista)

  


            



Så nu bor de närmare det är bra, de kändes så långt borta när de bodde i Södertälje.

  


Efter flytten så var Maria o jag inne en sväng på Rusta o sedan in på Willys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback