Tillägg till söndagen 22/7 - söndagen 29/7-07

Jag hade tänkt mig att ha ena stora tv´n inne i mitt sovrum men ångrade mig. Jag ska inte ha tv överhuvudtaget i sovrummet bestämde jag mig för i torsdags.


Så Jennie o jag bar in den stora tv´n i hennes rum och den fick nästan plats (fattades 10 cm) mellan hennes ena garderob och bokhyllan. Så vi plockade ur en massa böcker och lyckades rubba bokhyllan och med gemensamma krafter flytta den 10 cm.
Det är en expedit från IKEA så den rymmer många böcker och var jättetung eftersom vi inte tömde hela, lata som vi var.



Det blev jättebra och skönt för henne att slippa titta på den lilla tv´n som var en fjortontummare.
Jag har en likadan i mitt hobbyrum.(fd sovrum) men för mig så duger den gott.



Jennie tycker vi ska sätta den i köket men det finns tyvärr ingen plats för den om vi inte skaffar ngt att ställa den på förstås.
Men det är ju bara Jennie o jag nu,  tre tv-apparater framme, det räcker.
Så den får stå i klädkammaren, den kan ju behövas någon gång. Men inne i klädkammaren så står det redan en väldigt gammal 14" som fungerar men det finns ingen fjärr till den.*flinar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback