Lördagen 3/3-07- Måndagen 12/3-07

Måndag 

Missade uppföljningsmötet med Arbetsmiljöverket som var idag. Men inget att göra åt, hade aldrig orkat ta mig dit ens.

Låg o sov om vartannat mest hela dagen. Var feberfri mot kvällen.

    

Idag skulle jag egentligen ha börjat om på Viktklubb.se men jag orkade bara inte.

 Det var helskumt jag lyckades logga in där för ett tag sedan fast jag egentligen inte var medlem längre.

Nu har jag förlängt mitt medlemskap, tog ett år. För före detta medlemmar så fick man en extra månad på köpet. Så nu är jag medlem till 10 april 2008 Och denna gång ska jag lyckas.

Om jag är feberfri o mår ganska bra imorgon så sätter jag igång då.

    

Maria köpte sig en ny mus idag, som fick heta Barbie. Tindra o Ronja som valde namnet*ler*

       



Söndag

 

Det var jättejobbigt att jobba, mådde inget vidare, snörvlade, hostade o nös?  snöt mig hela tiden inatt.

Direkt efter jobbet var fibromorsan o jag en sväng till City Gross i Bromma. Handlade bla en stor påse med frysta hallon(2,5 kilo). Det var slut både på Willys o City Gross i Kungens Kurva när Jennie o jag var där i tisdags. Som ni kanske förstår så äter Jennie o jag mkt hallon.

  

Sov inget vidare, åhh vad det är jobbigt att var förkyld

  

Inatt blir jag hemma. Ringde en kollega som kunde ställa upp. Jätteskönt! Hade inte orkat vara på benen hela natten.

Febern blev aldrig högre som tur var, är jättekänslig för feber. Har låg temp i vanliga fall.

        




Lördag.

 

Solen sken tidigt på morgonen, jättefint. Dags att börja med solglasögon, då solen var väldigt låg. Vi såg vårfåglar också på morgonsidan?

Förkyld, har feber men inte hög 37.6 men mår inget vidare. Tog Alvedon o iväg till jobbet. På vägen så stannar vi(fibromorsan o jag) till utanför Maria, ena hennes mus har dött. Så hon fick plasthandskar av mig som jag hade i fickan, så hon kan rengöra buren o så?

        



Fredag

Träffade Johan en sväng, han skulle till tandläkaren i Högdalen.

Dags att jobba igen. Ska jobba med fibromorsan i helgen.

Idag så slutade kanalerna att fungera. Har spelat in en hel del filmer så vi har att se på*ler*

         



Torsdag
  

Upp tidigt idag igen.

Var på del 2 av 4 i dokumentationskursen. Nu är det ju egentligen meningen att vi ska vara fullärda för att kunna lära ut på våra arbetsplatser, men flera med mig tycker att ju mer vi får lära oss desto mera frågetecken blir det. De två sista ggr ska vi få lära oss hur vi ska lära ut till våra kollegor. Då kanske frågetecknen kommer att klarna. Vi får väl se.




Onsdag
 

Gjorde inget speciellt. Tittade mest på film o pratade i telefon.

 Läste igenom KA, MT och Kommunal som har samlats på hög.?

     




Tisdag
 

Jennie o jag var på förflyttningsteknik-kurs hela dagen. Gick upp tidigt med andra ord. Kursen var väldigt givande. Jättekul som vanligt att träffa folk ifrån de andra enheterna. Jennie o jag åkte direkt till Kungens kurva efter kursen. Vi var in på både Willys o City gross och handlade. Var in på Hemtex och köpte mig lite nya örngott. Passade också på att gå in på apoteket, köpte linsvätska bla.

Sedan var vi förbi Jennies förra jobb, hon lämnade tbx arbetskläderna.

      




Lördag till måndag
  

Gjorde inget speciellt vad jag kommer ihåg. Tittade mkt på film, har ju fortfarande alla kanaler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback