Måndagen 26/3-07

Hade medarbetarsamtal direkt på morgonen efter jobbet. Det gick bra.

     

Hem o sov som en stock.

     

Vaknade när Jennie kom hem från skolan. Hon började plugga idag. Hon tyckte att det verkar jättebra.

   



La mig i ett bad en stund med badkulor? luktade jättegott. Har ju inte haft något luktsinne på länge så jag njöt verkligen.

     

Jennie o jag åkte iväg till Willys i Heron City o handlade en kundvagn full. Vet inte vart tiden tog vägen för Jennie o jag brukar vara ute på 15-20 min men vi var där ca 50 min.

Blev väldigt stressad när de ropade att klockan var fem i nio.

 ?Shit! Jag ska vara på jobbet om en timme och fem min?.?

 Det var bara att skynda iväg till kassan. Givetvis var det kö!!

Hem packade upp det vi handlade, plockade ihop det jag skulle ha med i matväg till jobbet. Varma koppen, sportböd o yoghurt m hallon och så iväg.    Jag hann i tid!   PUH!

       

Jag ska jobba med kollegan som jag bara har 1 pass på 5 veckor med. KUL!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback