Torsdagen 22/3-07

Upp tidigt idag igen.

Idag var det dags för sista gången av kursen om dokumentation. Den var bra o givande. Nu är det meningen att jag ska kunna lära ut till övriga på jobbet. Haha, ska bli kul. Fick lära oss olika sätt att lära ut på o ta reda på vilken sätt man själv lär sig på.

  

Har varit så sugen på att klippa mig efter att så många på kursen som jag gick må- ons klippte sig, så jag gick in till en av frissorna i Blackebergs C o klippte mig. Blev helt ok. Klippte av ca 14 cm o klippte upp det.

   

Åkte sedan hemåt, var jättehungrig hade bara ätit en banan på fm. Som tur var så hade jag mat färdiglagat hemma.

     

Jennie åkte iväg på möte för alla timmisar på jobbet.

Hon kom hem o åt middag o sedan åkte hon in på bio.

    

Själv satt jag en hel del i telefon. Tittade på Medium på tv´n.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback