Fredagen 25/5-07


Städade o plockade lite på morgonen när jag kom hem.


Jennie var vaken så vi gick till soprummet och sedan ner till källaren med sovsäckar, tält och dylikt. Onödigt att ha sånt uppe i lgh och ta plats.

    


La mig vid tolv, läste lite. Somnade vid halv två. Vaknade halv åtta på kvällen då Maria ringde. Frågade Maria vilken dag det är och om det är morgon eller kväll - då är man förvirrad. HAHAHA 

Det blev alldeles för lite sömn igår. Efter Johans olycka så var det inte så lätt att koppla av o sova, fast jag var jättetrött. Och sedan så jobbade jag inatt.

Idag så sov jag i sex timmar, mkt skönt och välbehövligt. 

Pratade en liten stund.

    


Provade skor, måste bestämma mig för vilka jag ska ha på mig och med mig till Turkiet.

    


Ringde till fibromorsan som är ledig, gick över dit o drack te vid 22-tiden. Kom hem vid ett.

    


Är ledig i helgen, så skönt så

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback