Lördagen 12/5-07


Per kom förbi och lämnade pappas Audi till mig. Strax efter kom pappa och hämtade upp Per. De skulle åka till Bromma och hämta min bil. Pappa hade ett bilsläp med sig som de ska frakta bilen på.

   



Fibromorsan var förbi på en snabbfika innan hon skulle iväg för att jobba kväll.

    



Ställde in kanalerna på våra "nya" videos, och provspelade de och även att spela in både direkt och med timer. De fungerade perfekt.

     



När Jennie kom hem från jobbet var jag nästan klar.



Hon hade hoppat av inne i stan på vägen hem och köpt tröjan som jag ville ha inne på Gina tricot. Till mig!

 Vad glad jag blev!.

Det var en sådan tröja som jag letade efter när Jennie o jag var i farsta i torsdags.

Den kostar 149 i vanliga fall och nu 80.

Den är lång , stickad och har trekvartsärm. Färgen är khakigrön eller liknande.

     



Har legat och knäskurat golvet inne i lilla rummet med såpa och rotborste. Tog säkert 4 timmar om inte mer. Men det blev ganska bra till slut.

                        

.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback