Måndagen 7/5-07

Blev intervjuad av Svenska Bostäder idag. De intervjuar några stycken och sedan ska de visa filmen för 65 st inom SB. Frågorna handlade om vad de kan bli bättre på inom Sb. Hoppas att det gav ngt. Jag klagade på att de har tagit bort underhållet.
Det var lite halvjobbigt när kameran gick, sa fel några ggr. men det gick bra.




Per och Nancy plockade upp Maria från jobbet för det hällregnade och haglade. Sedan kom de hit. Maria också.

   



Per målade klart idag. Det blev jättebra. Det är kvar att måla listen runt golvet och runt fönstren. Vi ska ta det någon annan dag. Har inte köpt färg till det. Och den färgen jag har passar inte, det måste vara mera glans i den.

 


 Nancy och Per i målartagen 


Idag blev det köttfärssås med pasta. Maria var också kvar och åt.

   


Strax efter att de åkt var det bara att göra mig klar och åka iväg till jobbet. Fick ett x-tra pass inatt. Och det med kollegan som jag bara har ett pass med, så det blir kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback