Onsdagen 16/5-07

Vägde mig när jag gick upp, -7 kilo. Bysten hade minskat med 10 cm i förra veckan när jag mätte mig.  Underbart!

    

Öppnade nya säcken med kattmat som jag köpte i djuraffären i Farsta i torsdags. Den gamla räckte ganska länge från i januari någon gång. Ska kolla upp sedan

   

Gjorde mig i ordning för att åka till jobbet för ett möte 14,15 för oss som är mentorer för social dokumentationen.

Vi pratade om hur vi ska lära ut till våra kollegor.

I handledningshäftet vi fått står det att vi ska motivera och inspirera våra kollegor till att dokumentera men vi kom fram till att det är inte våran uppgift utan det är ngt som alla måste göra men att vi ska lära ut hur man dokumenterar.

   

Idag var det en tjej som jobbar dag som frågade om jag gått ner i vikt. Kul att det har börjat synas fast jag inte gått ner så mkt ännu.

Stannade kvar en stund på jobbet, väntade på att Jennie skulle sluta. Träffade fibromorsan på jobbet, hon skulle jobba kväll.



Sedan så åkte Jennie och jag till Bauhaus och köpte snickerifärg och snickerispackel.

Jag släppte av Jennie i Skogås hos en kompis. Hon ska sova där inatt.



Jag åkte vidare hem till ma o pa för att byta bil. Blev kvar några timmar och åt mat o drack kaffe.

La patiens på pappas bärbara dator som han nyligen köpt.

Nu funderar han på vilken typ av Internet han ska ha. Han tycker om Telia och funderar på att skaffa mobilt bredband.

 Månadskostnad 89kr, fritt på helger och kvällar, övrig tid skulle kosta 15kr/Mb. Jag förstår mig inte på det men Per kanske vet. Sa till pappa att han ska be Per följa med honom till en Telia -butik på fredag.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback